
Hops:Motueka, Nectaron, Rakau
Reviews

Daniel
4 months ago

3.3
Dose 2 🌟
Geruch 5 🌟
Aussehen 5 🌟
Geschmack 3 🌟
Leider zu süß für eine bessere Bewertung

Jussi Koo
@ Hoptimaal4 months ago

3.7
Se tunne, kun lupaat tehdä mökillä lumityöt, kun jäät yksin ja huomaatkin avaavasi oluen ja kirjan. Ihanan syntistä🤟
Lasiin kaatuu samean keltainen, hieman jopa paksuhkon oloinen epsanjalainen mehu. Vaahto katoaa yhtä nopeasti kuin Suomen olympiamitalli toiveet. Tuoksu on hedelmäinen, sitruunaisen kirpeä kenties.
Maku on miellyttävä, taas mennään aluksi pehmeän mehuiseen pyörteeseen, jonka jälkeen tulee pieni kirpeän ja katkeron duo yllätyskeikalle. Menossa mukana reilusti sitruunaisuutta, ananasta, greippimäisyyttä sekä passionia.
Kaura lienee se elementti, joka tuo tähän paikoitellen miellyttävän pehmeyden.
Sitä vain tässä mietin, että sulaahan noi lumet juhannukseen mennessä, että kannattaako sitä enää huhkia 🤷

Captain Chimay
5 months ago

4.0
Vinit R
5 months ago
3.6
Bière légère en bouche, rafraîchissante, vraiment top!

David
6 months ago

4.0
gutes DIPA, intensiv mit guten Abgang

Maxime A
6 months ago

4.3

SP S
@ Taproom6 months ago
4.5

Cedric C
7 months ago

4.0
🇪🇦🇪🇦 un vrai délice.....
Mallasrotta
7 months ago

3.8
Joulukalenterista

zepicin
@ Hoptimaal7 months ago

4.3
Pehmeää trooppisuutta, lime sopivasti johdossa. Hyvä, kuivahko jälkimaku.
Parasta ennen 20.4.2026