
Reviews

Tommyblyaa
3 months ago

4.8

Mika69
3 months ago
4.2

Tuska
@ Systembolaget Haparanda3 months ago

4.6
Vadelmainen

KallioUG
@ Systembolaget Haparanda3 months ago

4.5
Marjaa ja kerma pehmentää. 8% ei tunnu millään.
Fryksén I
3 months ago
4.0
Fyllig och söt med en beska i eftersmak
Micke T
3 months ago
4.4

Roywenk
3 months ago
3.0
Välgjord, men inget för mig

NuttyPeter
3 months ago
4.0
wallegran d
4 months ago
3.5
Pentti L
@ Ylläs4 months ago

4.1
Todella todella hyvä olut. Pikkuisen lisää souria niin täydellinen