
Hoppy pilsner brewed with Nelson Sauvin hops.
Hops:Nelson Sauvin
Reviews

•●Knoxar●•
@ Alko K-Citymarket Laune6 days ago

3.6
Erikoinen pils, saunan lauteilla maistui hyvältä, ja tölkin kuvakin sopii hyvin saunaan. 😅

Riku T
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari2 months ago

3.7
No mitäpäs… Ok Pilssi…

Willy
@ K-Citymarket Kankaanpää2 months ago

2.8
Todella oudon makuinen pilssi. Ei super huono, mutta outo. Tuoksuu vielä oudommalta ja pahalta.

orson
@ Kings & Queens Royal Public House2 months ago

2.0
Jotenkin oli tosi lantainen maku ja myös tuoksussa.

Paukku S
@ K-Supermarket Redi4 months ago
3.6
Maistuu paremmalta mitä tuoksuu.

Lyde
@ K-Supermarket Redi4 months ago
3.7
Aromissa pieni ulo. Nelson tulee hyvin ulos.

Walrus76
@ K-Market Tikkuri5 months ago

3.0

Erika L
@ K-Market Tikkuri5 months ago

3.5

vauhjo
6 months ago
2.8
Tuoksussa lantaa, joka pilasi kyllä makumaailmankin.

Urja
@ Urja's Man Cave6 months ago

3.3
Aamulla herätty klo.6.00 savustamaan kinkkua...nyt kinkun sisälämpö näyttää jo 48°C vielä saa jokusen tunnin savustaa. 😅
Reipas kukka joka häviää aika nopsaan.
Kevyen maltainen tuoksu. Oikein humalainen joka kääntyy sitruunaan päin.
Todella raikas ja kevyen hapokas. Sitruuna tulee hyvin esiin. Pientä hedelmää taustalla.
Oikein miellyttävä janojuoma.