
Reviews

PailaMarina
@ Craft Bier Bude - Rewe von Wantoch - Dortmund2 months ago

4.0

Wil N
2 months ago

3.6

Loulou
6 months ago
3.5

Tom
7 months ago
3.7

Naipout
7 months ago
3.8

Timo K
@ Hoptimaal7 months ago

3.9

Tuomo S
@ Hoptimaal7 months ago

3.8
Hedelmäinen missä mukana aavistus havuisuutta. On silti aika raikas juotava. Mangoa, passionhedelmää ja sitruunaa maistuu enimmäkseen.
Fruity which has some coniferous notes. It is still quite fresh drinkable. Has mango, passionfruit and lemon mostly.

zepicin
@ Hoptimaal7 months ago

3.8
Hedelmäisen greippinen, ei niinkään hazy. Mikä parasta, männyn havua mukavasti peittämässä greippisyyttä. Jälkimaku aavistuksen kuivahko.
Joulukalenterin luukku #2
Parasta ennen 3.7.2026

Kepappi
@ Hoptimaal7 months ago

4.0
4+8+8+4+16=40
40/50=4.0⭐️
Joulukalenterin luukku #2
Toni
7 months ago
3.0