
Reviews

Igunator
@ Funky Fluid5 months ago

4.0
Puolalainen huutaa pilville ja tekee samalla varsin hyvän neipan. Oikein toimiva mehu tällä kertaa.
Lasissa on samea, appelsiinimehun näköinen juoma. Tuoksu on raikas yhdistelmä humalaa ja hedelmäistä, hiukan katkeraa aromia. Greippiä, kiiviä, melonia.
Maku on mehukas, hiukan kirpeä. Samalla kuitenkin pehmeä ja miellyttävä. Runko voisi olla hiukan tuhdimpikin.
Jälkimaku on pelkkää katkeroa, mutta ihan hyvällä tavalla.
RM
@ Hoptimaal8 months ago
3.8

Svimbanen
@ Funky Shop9 months ago

3.5