
Reviews

Lihis
@ Peppersack11 months ago
1.0
Karvas ja outo. Ei jatkoon

Juhki
@ Peppersack11 months ago
1.5
Kullankeltainen, kirkas, hento vaahto. Yrttinen, maltainen...yrtit eivät sovi. Ei jatkoon

NikoP
@ Peppersack1 year ago

3.4
Piirimyyjä
@ Peppersack3 years ago
3.4
Miksei tämänmakuista jouluolutta ole lanseerattu..? Koska joulu tästä mieleen tulee ja makumaailma olisi täydellinen siihen vuodenaikaan.

Toni L
@ Peppersack7 years ago
3.0
Piparkakkuinen. Menee yllättävästi myös ruuan kaverina.

Antti Kotti
7 years ago
3.7
Jos etsit jouluista piparinmakua oluesta, niin tässä on siul semmosta. Erikoinen. Ehkä pienellä potkulla. Mutta onnistunut juoma. Sopii vaan aika rajatusti tunnelmoihin.
Rasmus P
8 years ago
3.5

Jura
@ Peppersack9 years ago
3.0