
Reviews
Thomas
@ Vasagatan4 months ago
3.4
TractorBoy73
6 months ago
3.6
Claes L
@ Systembolaget Tyresö7 months ago
4.0
Gott med fin färg.
Hoorutka
@ Nya Carnegiebryggeriet8 months ago

3.1
Jää vähän tämän päiväisten parempien pienpanimo-oluiden jalkoihin, vaikka ihan hyvä tuote onkin.
Tuomas
@ The Bishops Arms Vasagatan8 months ago
2.1

Renata B
9 months ago
3.7