
Hops:Nectaron
Reviews
Slope
2 months ago
2.9

Mela
2 months ago
4.0

Göbbelsberg
3 months ago
2.4
Ville H
3 months ago
3.3
Slope
4 months ago
2.5

HarriL
@ Põhja Konn Bar4 months ago

3.7

Heidi M
@ Rimi, Sadama, Tallinn6 months ago

2.0
It's Britney, Peach!
Kovat oli odotukset, mut touu tää olikin pettymys🥲
Liian karvas ja katkera omaan makuuni... Persikan makua kyllä löytyy kivasti, mut ei nyt mee omiin suosikeihin🍑💔

Tanel K
6 months ago
3.3
Sir Silver
6 months ago
3.6
Joona M
@ Rimi, Virukeskus6 months ago

1.1
Väriltään appelsiinimehumainen.
Vähän vaahtoinen.
Tuoksultaan todella persikkainen.
Maultaan todella hedelmäinen ja sitruksinen mistä ensin puskee persikka ja sen jälkeen nektariini.
Suutuntumaltaan ensin hiukan paksu ja kevyt ja hyvin mehuisa mut sen jälkeen todella kitkerä ja katkera ja todella emäksinen ihan kuin olisi saippuaa joukossa.
Voimakkaasti humaloitu minkä takaa ei alkoholi maistu.
Ipana mehuisa mutta katkeruus pilaa.
Jälkimakuun jää pitkäksi aikaa ikävä saippuainen kitkeryys.
Hyvä kun ei saippuakuplia suusta tule.
Nyt on sanottava että jälleen ei toimittele vaikka alku lupaili hyvää.
Ei jatkoon ja oli neipaksi huono.
Sopii saippuan ystäville.