
Reviews

Anssi T
@ Oluthuone Kuparitarha8 months ago
3.0

Tapani L
@ Oluthuone Kuparitarha9 months ago

3.0

Esko N
@ Oluthuone Kuparitarha9 months ago

3.5
Sameahko ja keltainen neste. Tuoksu on raikkaan mangoinen, hyvin hedelmäinen. Maussa on oikein hyvin hedelmäistä mangoa ja pientä kirpeyttä. Kokonaisuus ei nyt ihan se jykevin ole mutta jälkimaku on mukavan raikas ja karkkisen hedelmäinen. Kevyt mutta maukas.

lehtsa74
@ Irish Pub Danny Boy9 months ago

3.0
Nikkari
@ Irish Pub Danny Boy9 months ago
4.1

KallioUG
@ Irish Pub Danny Boy9 months ago

3.6
Tätä tehty kuulemma prkl pieni erä. Kuvat sun muut saatu Lauralta itseltä.
Helppo, mangoinen, dokabiliteetti kunnossa. Tuskin yöllä närästää ainakaan tämän takia.