
Reviews

Léandre
@ Bivouac Malté5 months ago

2.5
Pas ouf non plus. Ai-je le palais en décomposition ? L’avenir nous le dira… mais je n’espère pas
Mallasrotta
@ Hoptimaal8 months ago

4.0

Arnaud
@ Vivalabirra9 months ago

4.1

Miika
@ Bira alicante9 months ago

3.0

Markku B
@ Hoptimaal9 months ago
4.1
No nyt napsahtelee herkkuja herkun perään. Tosi paljon samoja makuja kuin äskeisessä Azvexin ipassa, mutta suutuntuma on kermaisempi ja maku ei ole yhtä intensiivinen. Mutta loisto bisse tämäkin.

Beer't
@ Vivalabirra9 months ago

4.1

Gustavo
@ Vivalabirra9 months ago

4.0