
Reviews

Virpi E
6 months ago
3.6

Jouku69
@ DrinkOnline.eu7 months ago

3.6
Hedelmää on, raikasta, trooppista hedelmää, runko hyvä, kiva katkero loppu liu'ussa, pehmeää, hyvä ja mielyttävä neipa

Tuomo J
@ City Hospoda8 months ago

3.8
Hedelmäinen ja pehmeä, appelsiinia, ripaus persikkaa ja ananasta. Jälkimaussa ainakin kylmempänä mausteisuutta.

Tero J
@ City Hospoda8 months ago

3.7
Todella pehmeää ja hedelmäistä Neipaa. Väriltään tuorepuristetun ananaksen ja persikan väristä mehua
Teemu V
9 months ago
3.3

Porterhouse
@ Suisto Klubi9 months ago
4.1