
Reviews

Tuska
@ K-Citymarket Linnainmaa Tampere3 months ago

3.9
Ei uskoisi "simaksi" vähän liikaa lorahtanu tiiviste colaa

KallioUG
@ K-Citymarket Linnainmaa Tampere3 months ago

4.0
Mustaa Trip mehua. Aika kiva.
Antsa
4 months ago
4.3
Hyvä ja raikas illan ekaks 👍

Porterhouse
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari6 months ago
3.2
Beerzaq
8 months ago
2.7

Heidaam
@ K-Citymarket Kupittaa Turku8 months ago
3.0

Aleksi S
@ K-Citymarket Kupittaa Turku9 months ago
3.5
Lasiin kaatuu punertavan-musta juoma täysin olemattomalla vaahdolla.
Tuoksu makea ja colamainen. Sivuaromina hippusen vanilijaa.
Maku on todella veikeä. Appelsiinista colaa todella runsaalla makeutuksella. Jälkimaussa hailahdus vanilijaa tasapainottamaan päämakua.
Aika kiva sima tämä on. Voittaa helposti vapun ajan markettisimat.

Juho
@ K-Citymarket Kupittaa Turku9 months ago
2.1

Vindos
@ Kuluma Pub9 months ago
2.8

Ape
@ Kuluma Pub9 months ago
4.2
Nyt on sima kohillaa