
Reviews

Jyrkiboy
@ Systembolaget Haparanda7 days ago
4.5
Esb toimii aina, raikasta toffeeta
Xango
2 months ago
3.0

Roywenk
@ Orangeriet Boule & Bistro9 months ago
4.0
Bra, men ingen smakbomb

Mr Stream
9 months ago
4.0
Bra öl det här

Gorton
9 months ago
3.9
Jodå! Den funkar!☺️