
Reviews
Samuli M
@ Systembolaget Hemavan3 months ago

3.5
Aivan kohtuullinen bocki pohjoisen Ruotsista. Makiaa ja tuhtia

Conny S
4 months ago
3.0

Ronald Rolle E
7 months ago
3.0

Beer
7 months ago
3.0
Mycket smak inget jag skulle dricka till maten men god i övrigt

Gorton
7 months ago
3.9
Nä men den här var god! Den platsar väl i bockhyllan.

Mr Stream
7 months ago
3.9
Riktigt bra o smakrik bocköl

Wiberg T
@ Systembolaget Falkenberg9 months ago

3.8
Riktigt god svensk bock