
Reviews

Saka
3 months ago

3.7
Oikein mukava pehmeä, olkinen ja hyvä katkero…

ESE1969
@ K-Supermarket Vattuniemi (Lauttasaari)3 months ago
3.0
Zaphood
1 year ago
3.1
Vaalea kirkas olut. Hyvin hento vaahto. Tuoksu on maltainen.
Maku on hapokas, hennosti humalainen ja maltainen.
Loppumaku on hennosti maltaisen makea. Aika lyhyt.
Aika tyypillinen helles, vähän vaisu.
RikuVihreävuori
1 year ago
1.5

Äijänsuon oraakkeli
1 year ago

2.5
Etiketin takia tarttui lentokentältä matkaan. Ei erityisen mieleenpainuva.

Berliini Erich
@ Edeka Nollendorfplatz1 year ago

2.7

Jani
2 years ago
3.0

Vili
2 years ago
4.2
Lindgren R
2 years ago
3.0
JJ
2 years ago
3.3