
Reviews

Pikku-Timo
@ Kitebeer4 months ago
1.3
Ihan alussa tässä on hetken jokin häiritsevä ikävä maku, joka kuitenkin häipyy nopeasti pois. Sen jälkeen jäljelle jää melkosen vetinen ja turhanpäiväinen gose.
fr3nz
@ Galileo Risto Pub9 months ago
2.5