
Reviews

Jarno T
5 months ago
3.5
Rockabilly Cruise käyntiin, tämähän on ihan kivan makuinen olut. Olis saattanut mennä huomis aamunakin 🤭 no siihen on keksittävä jotain muuta jos tarvetta on. Kauniin punainen ja hyvän makuinen bisse.

Tom
7 months ago
3.9

Avoiding Bad Life
@ Tuju Taproom8 months ago
3.2

bsb
9 months ago
3.5

Léandre
@ Bivouac Malté9 months ago

3.7
Sympa. Bien sympa. Discrète mais sympa. C’est un carré brun au fond de l’amphi

Tuska
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä9 months ago

3.5
Kirsikan takia ostin ja petyin😞

KallioUG
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä9 months ago

3.8
Kirsikkamehua iltapalan kans 🍒

heinj51
@ Tuju Taproom10 months ago

3.3