
Reviews
Saku A
7 days ago
3.0

Marko Wahlström
@ K-Citymarket Kupittaa Turku2 months ago

4.5
Kauniin punaruskea väriltään, hyvä vaahtokukka. Hedelmäinen tuoksu. Ensipuraisu karamellimainen, jälkimaku makea. Sopii hyvin toukokuun ensimmäisen lauantaisaunan jälkiseuraksi.

Haage79
@ K-Supermarket Herttuankulma2 months ago

3.5
Taannoin sain työkaverilta tämän oluen. En oikein tiedä viittaako oluen nimi kenties minuun tai häneen tai johonkin muuhun. No kuitenkin oluen arvion kimppuun. Oikein maukas punainen lager. Hyvä rakenne ja suutuntuma. Makua saisi olla hieman lisää. Jälkimaku jättää pienen kitkerän maun suuhun. Kokonaisuus ihan hyvä kuitenkin. Väri sameahkon punertava. Kevyt pintavaahto.
Pohna
2 months ago
3.0

vautere
@ K-Citymarket Oulu Kaakkuri2 months ago

3.5
Luulin että vitsi olueksi, mutta tämähän oli varsin hyvä. Maltainen, tasapainoinen amber ale. Hinta vaan aika kova 5€ tölkki.

Naperomunkki
2 months ago
3.0
Kallion Apa-Inkeri
3 months ago
2.7

Mikko M
@ K-Citymarket Oulu Kaakkuri3 months ago
Maltainen ja makea.

THauturi
@ K-Citymarket Oulu Kaakkuri3 months ago

3.7
Oli Mulkku unohtunut yöksi pakastimeen,onnistuneen sulatuksen jälkeen kohti kitusia ja palauttamaan hiihdon väsyttämää elimistöä:
Rusehtavan punertava,utuinen olut senttisellä vaahdolla.Rusinaisen maanläheinen,hieman karamellinen tuoksu.Maku olikin melko kuivan humalainen,muuten aikalailla samaa kuin tuoksussa,karamelliä ja maanläheistä rusinaisuutta.Oikeinkin virkistävä saunaolut.

Pruritus_scroti
@ K-Citymarket Oulu Kaakkuri3 months ago
2.3