
Reviews
Think
@ Systembolaget Storgatan Luleå23 days ago

2.6

Lasseman
2 months ago

4.0
Happy Days Are Here Again
Tralalallala

Amesinta
2 months ago

3.2
God lager, fyllig, lite blommig

Långhårig Skäggapa
@ Systembolaget Uddevalla2 months ago

3.0
Första sniffen var "vaffaan det luktar parfym" men smaken är det inget fel på😀🍻

Esko N
@ Systembolaget Haparanda3 months ago

2.0
Kultainen sameahko neste. Tuoksussa makeutta ja lagerhumalointia. Aika keveä maku. Hieman on kukkaista ja maltaista makeutta mutta kohtalaisen keveästi niitäkin. Vetisyys tekee helposti juotavaksi.

verkku
3 months ago
1.5

Servoouh
@ Systembolaget Haparanda3 months ago
3.6

Antti Espoo
@ System bolaget3 months ago

3.5
Helppo, makeahko lager. 1.5€ ei ole hinnalla pilattu.

Sebastian Särefjord
@ Dinglebo Herrgård3 months ago

2.7

Samuelsson V
3 months ago

4.2
Mycket god, extra humlad vilket ger en stark o och trevlig smak