
Unlock the Mallassepät sticker by rating any beer from the brewery in the Pint Please app!
Serve 8 C 🌡️
IBU:50
Hops:Nectaron
Unfiltered
Reviews

Mikko S
@ Wanha Rahtilaiva2 days ago

4.0
Mainion sitruksinen Neipa Mallassepiltä.
Nectaron humalalla ryyditetty mehu.
Loppumaussa ananaksen,kookoksen ja passionin vivahteita.
Nikke
4 days ago

3.6
Maitonen, tykkään

Lagerlahna
@ K-Citymarket Kivistö Vantaa4 days ago

3.2
ihan maukas, nectaron esillä
Yrjajan
@ K-Citymarket Kokkola4 days ago

3.6
Hapan, pehmeän hedelmäinen, sitrusta. Mukava humala.

Riku K
@ K-Supermarket Ratina5 days ago

4.6
Heti perään Seppiä. Uutta erää. Tölkitetty 5/26. Nectaron single hop.
Vaahto oli nopee mutta ok paksua silti.
Viimeksi oli utuinen. No nyt on Heizi. Harmaan keltainen ja paksun samea. On tyylikäs väri.
Tuoksu on loistava. Paksu ananas, mango, sitrus, dänkkiä, viinirypäleitä, karambolaa, greippi, persikka, passion.
Maku on kyllä kova. Yllättävän kuiva ja katkera. On peräkärryä. Greippi, karambolaa, viinirypäleitä, ananas, mango, havuisuutta, passion, persikka. On tässä hedelmien makeus. Kiva havu yrttinen greipin peräkärry. Tuhti olut voltteihin nähden. Humalaa on muuten tuutattu. Sepät vaan on kova. Tuhti suutuntuma kunnon hop burnilla. Just mun makuun oleva Neipa. Kova Single hop. Kunnon greipin peräkärry kyllä loppuun asti. Puhdasta ja raikasta kamaa on ilmanmuuta.
On kyllä tykki runko 6% kaljaan. Nyt ei olla säästelty. Tämä sitä mitä Sepiltä aina odottaa. Hop burni on kyllä miehekäs. Kunnon poltto. Kun otetaan voltit huomioon niin 4.6. Kovimpia humalan polttoja mitä vastaan tullut. Lämmetessään polttaa vatsaan asti. Huh. Seppä tyyliin pieni hiilihappo joten maut on hyvin esillä. Kova olut.
Hitto miten tykki olut. Huoneen lämpöisenä hop burni on aika järjetön. Testatkaa. Kyllä potkii.

hermo_j
5 days ago
3.5
Colin76
@ K-Citymarket Sello7 days ago
3.4
Samea, maitomainen oljen väri.
Tuoksussa hedelmää, humalaa.
Maku kuivahko, hapan ja sitruksinen.
Ihan ok.

Jai
8 days ago
3.8

Antti Kotti
@ Yeastie Boi8 days ago
4.2
Hyvin katkeroinen, lopussa kiva puraisu
JJ
@ K-Market Kallio10 days ago
3.6