Cirrus Savant 6.0%, Mallassepät, Finland
182 ratings
3.6
Cirrus Savant
6.0% New England IPA / Hazy IPA
Unlock the Mallassepät sticker by rating any beer from the brewery in the Pint Please app!
Serve 8 C 🌡️
IBU:50
Hops:Nectaron
Unfiltered

Reviews

Post author: Mikko S
Mikko S
@ Wanha Rahtilaiva
2 days ago
Cirrus Savant, Finland
4.0
Mainion sitruksinen Neipa Mallassepiltä. Nectaron humalalla ryyditetty mehu. Loppumaussa ananaksen,kookoksen ja passionin vivahteita.

Post author: Nikke
Nikke
4 days ago
Cirrus Savant, Finland
3.6
Maitonen, tykkään

Post author: Lagerlahna
Lagerlahna
@ K-Citymarket Kivistö Vantaa
4 days ago
Cirrus Savant, Finland
3.2
ihan maukas, nectaron esillä

Post author: Yrjajan
Yrjajan
@ K-Citymarket Kokkola
4 days ago
Cirrus Savant, Finland
3.6
Hapan, pehmeän hedelmäinen, sitrusta. Mukava humala.

Post author: Riku K
Riku K
@ K-Supermarket Ratina
5 days ago
Cirrus Savant, Finland
4.6
Heti perään Seppiä. Uutta erää. Tölkitetty 5/26. Nectaron single hop. Vaahto oli nopee mutta ok paksua silti. Viimeksi oli utuinen. No nyt on Heizi. Harmaan keltainen ja paksun samea. On tyylikäs väri. Tuoksu on loistava. Paksu ananas, mango, sitrus, dänkkiä, viinirypäleitä, karambolaa, greippi, persikka, passion. Maku on kyllä kova. Yllättävän kuiva ja katkera. On peräkärryä. Greippi, karambolaa, viinirypäleitä, ananas, mango, havuisuutta, passion, persikka. On tässä hedelmien makeus. Kiva havu yrttinen greipin peräkärry. Tuhti olut voltteihin nähden. Humalaa on muuten tuutattu. Sepät vaan on kova. Tuhti suutuntuma kunnon hop burnilla. Just mun makuun oleva Neipa. Kova Single hop. Kunnon greipin peräkärry kyllä loppuun asti. Puhdasta ja raikasta kamaa on ilmanmuuta. On kyllä tykki runko 6% kaljaan. Nyt ei olla säästelty. Tämä sitä mitä Sepiltä aina odottaa. Hop burni on kyllä miehekäs. Kunnon poltto. Kun otetaan voltit huomioon niin 4.6. Kovimpia humalan polttoja mitä vastaan tullut. Lämmetessään polttaa vatsaan asti. Huh. Seppä tyyliin pieni hiilihappo joten maut on hyvin esillä. Kova olut. Hitto miten tykki olut. Huoneen lämpöisenä hop burni on aika järjetön. Testatkaa. Kyllä potkii.

Post author: hermo_j
hermo_j
5 days ago
3.5

Post author: Colin76
Colin76
@ K-Citymarket Sello
7 days ago
3.4
Samea, maitomainen oljen väri. Tuoksussa hedelmää, humalaa. Maku kuivahko, hapan ja sitruksinen. Ihan ok.

Post author: Jai
Jai
8 days ago
3.8

Post author: Antti Kotti
Antti Kotti
@ Yeastie Boi
8 days ago
4.2
Hyvin katkeroinen, lopussa kiva puraisu

Post author: JJ
JJ
@ K-Market Kallio
10 days ago
3.6