Mariestads Veteöl 5.5%, Spendrups Bryggeri, Sweden
41 ratings
2.9
Mariestads Veteöl
5.5% Kristallweizen

Reviews

Post author: Andreasbman17
Andreasbman17
1 month ago
2.1
Den doftar bra, men är lite blek när det kommer till smak. Färg, liknar den som aldrig drack vatten dagen innan efter en blöt kväll. Överlag är en helt okej veteöl. Men hade högre förväntningar på denna.

Post author: Masa
Masa
1 month ago
2.9

Post author: Wiberg T
Wiberg T
@ Systembolaget Falkenberg
2 months ago
Mariestads Veteöl, Sweden
2.8

Post author: pyksy
pyksy
@ Systembolaget Haparanda
2 months ago
3.0

Post author: D.A.L.
D.A.L.
2 months ago
3.0

Post author: Tarzan
Tarzan
4 months ago
2.4
Inte den godaste veteöl jag smakat, den smakade ordentligt med gräs, kanske en hel hage.

Post author: Andy P
Andy P
4 months ago
3.1

Post author: Vilho
Vilho
4 months ago
3.0
Ihan ok, mutta ei lähelläkään parhaita vehnäsiä mitä on maistanut. Vähän semmosta paremman puutteessa tasoa.

Post author: GurraNik
GurraNik
@ Systembolaget Storgatan Luleå
4 months ago
1.5

Post author: Inos
Inos
5 months ago
3.5