
Reviews
Andreasbman17
1 month ago
2.1
Den doftar bra, men är lite blek när det kommer till smak.
Färg, liknar den som aldrig drack vatten dagen innan efter en blöt kväll.
Överlag är en helt okej veteöl. Men hade högre förväntningar på denna.
Masa
1 month ago
2.9

Wiberg T
@ Systembolaget Falkenberg2 months ago

2.8

pyksy
@ Systembolaget Haparanda2 months ago
3.0

D.A.L.
2 months ago
3.0

Tarzan
4 months ago
2.4
Inte den godaste veteöl jag smakat, den smakade ordentligt med gräs, kanske en hel hage.

Andy P
4 months ago
3.1
Vilho
4 months ago
3.0
Ihan ok, mutta ei lähelläkään parhaita vehnäsiä mitä on maistanut. Vähän semmosta paremman puutteessa tasoa.
GurraNik
@ Systembolaget Storgatan Luleå4 months ago
1.5
Inos
5 months ago
3.5