
Reviews

Andy
@ Systembolaget E-service / Online6 months ago

4.0
Tydligare sötma än jag är van vid.
Dottore Stranoamore
7 months ago
4.6
Mmmm, väldigt fyllig god och smakrik.
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online8 months ago

3.7
Tuhdin hedelmäinen tuoksu.
Maku on reippaan hedelmäinen, pehmeä suutuntuma ja runko tuhti.

Gustavo
@ BarBërlin9 months ago

4.0
Joukku
@ Systembolaget E-service / Online9 months ago

3.8
Tuoksussa vahvaa hedelmän tuoksua. Maku on erittäin pehneä. Hedelmää rutkasti. Makeutta jonkin verran. Trooppinen. Samea. Katkeroa jonkin verran.

Markku B
@ Hoptimaal9 months ago
4.1

Joakim P
9 months ago
3.9

Peter Karlsson
@ Bishop Arms10 months ago

5.0