
Reviews

Tuska
@ Systembolaget Haparanda15 days ago

4.0

KallioUG
@ Systembolaget Haparanda15 days ago

4.0
Makeutta ja jälkimaussa vähän alkoholia. Ei häiritsemiseen asti silti. Aika tiukka paketti.

Robert G
6 months ago

4.7

Jonathan G
7 months ago
4.1

Luddemannen
7 months ago

4.2

Olsson O
7 months ago

4.0

T. Holm
@ Elsas Bar & Kök8 months ago

3.8
God, men lite dåligt med kolsyra

Marcus S
@ Ostindiska Ölkompaniet8 months ago
4.1
Matias M " fallen One"
@ Systembolaget Haparanda8 months ago
3.5
Dottore Stranoamore
8 months ago
4.2
Väldigt, len söt och fruktig och alkoholen (9,6%) är väl dold. Men jag hade ändå förväntat mig mer smak.