
Reviews

Hebbemetal
2 months ago

3.5
Mast3r3agle
4 months ago
3.5
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online10 months ago

3.5
Kirkas olut vaikka neipa oli.
Maku on hedelmäinen, mandariinia, persikkaa, sitrusta. Makeuttakin mukana.
Aika tuhti runkoinen.

Robert H
10 months ago

3.8