
Reviews
Vesa K
11 days ago
3.9

Otto K
15 days ago
3.5

Thunderpedal
16 days ago

4.0
Hyvä kahvi aluksi, sitten reippaasti suklaata ja lopuksi vaniljaa. Suklaata sillein oikeesti reippaasti. Hyvä oli.
Stuba
21 days ago
4.1
Hynde
23 days ago
4.0

M.z
2 months ago
4.6

Kari K
3 months ago
4.3

Ohraritari-65
3 months ago
2.3

Ohraritari-73
3 months ago
3.1

OhraVesku
3 months ago
3.3
Ok beige, tosi maltainen ja paksu, alkoholi lyö läpi, jälkimaussa jää suuhun jopa kiva salmiakillinen maku.