
Reviews
Anders Nordström
2 days ago
3.3

Fahlsten
4 days ago
3.5
Trött på suröl, men svag för amaretto. Luktar gott som fan av mandel, och smakar nästan lika bra.

Lahtinen M
4 months ago
4.3
On!

Japeinen
@ Panimoravintola Beer Hunter's5 months ago

3.8
Amaretto ei herätä mitään muistikuvia. Tämä olut ainakin tuoksuu jo heti, kun saa lasin eteensä. Ensipuraisu oli melko varauksellinen. Tästä kuoriutui kuitenkin mukava yhdistelmä mantelia, hedelmää ja pientä kirpeän vivahdetta.

vautere
@ Graali5 months ago
3.5
Onko tämä siideriä vai olutta? Vaikea sanoa mutta maistuu ihan ameretto omenasiiderille. Kuulostaa hurjalta, mutta varsin hyvä. Helppo juotava ja erillainen. Kannattaa testata.

Oscar Knutta
5 months ago

4.5
Mandelkubb är livsfarligt om man fast i en öde öken .. men den här var helt fantastisk! Lagom söt och man behöver inte vatten så fort man tagit första tuggan 🫣 canon 👌🏻

Mightykoala
5 months ago

3.7
Kullankeltainen, kirkas ja lähes vaahdoton olut.
Tuoksussa on karamellia, kirpeyttä ja omenaa.
Olut on kevyt, vähähiilihappoinen, kirpeä, kuiva, hapan ja raikas.
Mausta löytyy mantelia, purukumia, karamellia, sitrusta ja omenaa.
Amaretto on minulle tuntematon juoma. Mukavasti tästä löytyy erilaisia makuja. Joku nuoruuden kirpeä karamelli tässä on, vaikka nimeä en saa mieleen.
(2+9+2+8+16=37) 3,7
Teemu V
5 months ago
4.1

Anthondrickeröl
6 months ago
3.1

Cilo42
@ Oljebaren6 months ago

4.2
Supergod! Som en dessert