
Reviews

Ltn. NaCl
5 months ago
3.6
Kunnon sidra naturalia. Nam!
Ja tuhtia sellaista. Tietty mango/tuttifruttisuus alun ”etikkaisen” puraisun jälkeen saa aikaiseksi tuhdin rungon. Isoa makua.
Pysyi kyllä melkolailla flättinä korkealta lasiin pärskytellessäkin, mutta vika saattoi kyllä olla kaatajassa :)

Gustavo
@ El Ovetense10 months ago

4.6