
Reviews

BeerKari
10 months ago

3.2
Kiva vehnäisen hedelmäinen maku.

Mypietimi
10 months ago
3.0
Tuoksu makea, tuo hieman mieleen kotoisen siman. Maku aika jännä, makeaa sitrusta ja rusinaa. Joten siman tyyppisyys jatkuu edelleen, taustalla aavistus vehnäisyyttä. Jälkimaku makea