
Reviews

Thomas Syster
@ Ölstugan Tullen1 month ago

3.6
En dubbel Elin va riktigt gott nu, Bajen vann, Gnaget kryssa och ölen är god och stark🔥🍺👍🏼
Thomas
@ Vasagatan2 months ago
3.4

Luddemannen
7 months ago

3.9
En trevlig bekantskap med beska som främsta superlativ. Det fruktiga och friska hittar vi hos annan öl.

Joakim P
10 months ago
3.4

Andy
@ Systembolaget E-service / Online11 months ago

4.0
Bra dubbel, kanske lite syrlig men trots allt god.