
Reviews

Syke
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari18 days ago
3.1

Porterhouse
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari1 month ago
3.4
_capirossi_
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari8 months ago

3.9
No nyt on kirpee 👌, melkein ku ysivoltin patteri mut ei ihan 😉
Kiva väliolut, eli yks iltaan piisaa näin hapanta.
Jani "Kankero" K
10 months ago
2.9
Yksisarvinen
@ Majava Baari Tampere10 months ago

3.5
Tuoksussa hunajan vivahde ja ananasta. Reippaan hapan. Maussa erottuu jonkin verran ananas ja geneeristä sitruksisuutta, pieni häivähdys kookosta. Tölkillinen olisi liikaa yksin juotavaksi.

Jussi T
11 months ago
3.4