
Reviews

Skrietlili
3 months ago

2.9
Besk och blaskig. Smaken försvinner så fort du sväljer. En liten besvikelse tyvärr.

Feliciatrex
7 months ago
3.7

Risfis
@ Man cave10 months ago

1.2
😂😂😂va e detta för kväll

Hasse67
@ Hasses Uteplats11 months ago

3.5