
Reviews

En kullas ölresa
1 month ago
3.7

JumaltenNektari
7 months ago

3.9
"Such diabolical evil... Sublime macrocosmic malevolence!"
Tuhdisti humaloitua, kuivanpuoleista west coastia löytyypi lasista tällä kertaa. Katkero on varsin rapsakkaa ja hedelmäisyys greippisen sitruksista. Maussa on myös havuja, viljaista mallasta ja kepeää kukkaisuutta. Oikein mainio, suoraviivainen ja aromikas ipa.
Harza
9 months ago
3.4

Markku B
@ Funky Shop10 months ago
3.7

SahaMattiJukari
@ Funky Shop10 months ago

4.0
Olutta meikäläisen makuun.
Kunnon WC IPA.
Hedelmät hukassa,mutta ruohoisuutta sekä katkeroa löytyy ja reippaasti👌

Äijänsuon oraakkeli
10 months ago
3.9
Hyvä tuoksu ja laatutuote👍
NemoTirhi
@ Olutravintola Konttori10 months ago
3.6

Svimbanen
@ Funky Shop11 months ago

3.8