
Reviews

Mikä ettei!
2 months ago

3.1

Heny
@ Panimoravintola Solmu Brewery3 months ago

2.7

Mikko P
@ K-Citymarket Kivistö Vantaa3 months ago

3.2
Hyvä
Yuhis
3 months ago
3.2

Mikä ettei!
@ Panimoravintola Solmu Brewery3 months ago

3.1
aff3
4 months ago
3.5
Hyvähän tämä, pirtsakan hapokas, pientä karamellia.
Myyjän suosituksesta pullon pohjilta siivu Laphroaig 10 kylkeen, piti ilmeisesti Jägermeisteria muistuttaa -- itselle enemmän tervaleijonaa.
Allan Matson
5 months ago
3.4

Anssi Yrjölä
7 months ago
3.6
Jalmari64
7 months ago
3.6
Kimiwyb
7 months ago
2.5