
Reviews
Jas
@ Pyzy flaki gorçe4 months ago

2.9
Rantanen J
6 months ago
0.9
Upea väri ja tuoksu nosti odotukset korkealle mutta maku jäi uupumaan, muutaman hiukka riittää

Paziz
7 months ago
2.9
Ihan hauska olut. Granaattiomena maistuu hieman. Jokseenkin makea ja myös hieman hapan.
kia
7 months ago
4.5
JuhisAntsa
7 months ago
4.1

Tuhtipoika76
@ K-Citymarket Pirkkala11 months ago
2.5

Ovaskainen21
11 months ago

2.2
Keskeneräinen

Heny
@ K-Citymarket Pirkkala11 months ago

2.8
pollyprkl
11 months ago

2.2
Ihan juotavaa mehua. Maussa nyt maistuu tuo käsikranaattiomena.
Väritys: marjamehun punaista litkua, jonka pinnalle ei juurikaan muodostunut vaahtoa.

Hanzel
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti11 months ago
3.0