
Reviews

Ihoden kaljakeisari
@ Kuiviksen maistelumesta4 days ago

2.3
Ihan hyvän makuinen. Hedelmäinen ja raikas. Mutta jotenkin tosi hiivainen ja vaahtoaa ihan hillittömästi. Se taas teki tästä melko hapottoman.
Ville H
@ Kaubamaja6 months ago
3.3

Markku B
@ Panimoyhtiö Tuju myymälä9 months ago
3.5
Tosi veikeä, hedelmäinen, havuinen ja raikas.
Jani "Kankero" K
10 months ago
3.2

Jussi T
10 months ago
3.1

Anneli P
10 months ago
3.2
Eiliseltä... ihan ok pitsan kylkeen oli.

Sir Guru Kabu
@ Hop&Hen10 months ago

3.3
Maltainen ja kevyen havuinen pale.
Sopiva ruokajuomaksi.

Antti V
@ Vaat Brewery & Taproom11 months ago

3.8

Arsi H
@ Vaat Brewery & Taproom11 months ago

3.3

Jarkko J
11 months ago
2.2