
Reviews

TomTom
4 months ago
4.0
On kyllä hyvä Neipa!
Todella hyvä runko

Petteri A
4 months ago
3.6

Sir Guru Kabu
@ Draft Sports Bar7 months ago
3.5
Mieto, hedelmäinen ja raikas.

Anneli P
@ Draft Sports Bar7 months ago

3.9
On muksan makuinen hedelmäinen neipa. Ei liian makea.

Japeinen
@ Panimoravintola Beer Hunter's7 months ago

3.8
Hedelmäinen kuten odottaa saattoi. Makua kaikkinensa mukavasti prosentteihin nähden.

SamTheMan76
8 months ago
3.4

Willy
@ Panimoravintola Beer Hunter's8 months ago

3.6
Raikas ja mukavan hedelmäinen.

Zwunda
@ Panimoravintola Beer Hunter's8 months ago

3.5
Pitkästä aikaa maistuva ipa

Haerjy
@ Panimoravintola Beer Hunter's8 months ago
3.7

Juha
@ St Michael8 months ago
2.5