
Reviews
Dottore Stranoamore
9 months ago
4.7
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online9 months ago

3.8
Maku on vahvasti tropiikin hedelmiin päin, sitrusta, persikkaa ja appelsiinia. Aika tuhti runkoinenkin
isakhansen
@ LUNDA BRYGGERIET11 months ago
2.9
En väldig trevlig Resturang & Pub med lite annorlunda öl och sprit sorter! Väldigt trevlig personal mot kunderna!
Dottore Stranoamore
1 year ago
4.7
Mycket trevlig! Bra balans mellan fyllighet, sötma och beska.