
Reviews
Yrjajan
@ Kyläkauppa Vesa Keskinen6 days ago

3.5
Maltainen, leipänen. Makeahko. Hyvän makuinen.
Kolibri91
18 days ago

3.3
Ulkonäkö, oluessa semirunsas hallittu vaahto joka jättää samettisen paksuhkon hunnun koko pinnan päälle. Olut on mutaisen ruskea ja sameahko.
Aromi, tuoksu on vähäinen ja se muistuttaa hieman tummaa lageria ja ehkä myös kotikaljaa.
Maku, aluksi vaikutti että nyt on kitkerä olut, mutta jälkimaussa ei kitkeryys kuitenkaan missään vaiheessa purkaudu voimakkaasti vaan olut on vain hieman kitkerä, maku on makeahkoon päin mutta ei älyttömän makea kuitenkaan, enpä osaa oikein sanoa miltä tämä maistuu kun tämä ei oikein muistuta mitään aiemmin maistamaani makua, ehkä tässä on hieman tummaa leipää ja jotain katajaista katkerahkoa tiukkuutta. Ihan ok, melko raikas, joisin mielelläni toisenkin.
zeppane87
@ Bock's Corner18 days ago
3.6

Hesssu
19 days ago
2.7
Markku A
@ K-supermarket Masku28 days ago
2.8
Mataisen oloinen

KallioUG
@ K-Supermarket Kauhava1 month ago

3.5
Mokkaa, paahdetta, turvetta. Pehmeä.
NemoTirhi
@ Lautapelikahvila Taverna2 months ago
3.6
Api
2 months ago
3.4

Nokikana
2 months ago

3.3
Pehmeä,vähän makea sopii hyvin ruokajuomaksi.

Popkorn
@ K-Supermarket Kauhava2 months ago

4.0
Makeutta tasapainoisesti ja karamellin makua hyvin paljon mutta toimii tosi hyvin.
Pehmeä ja mukava juotava.