
Reviews

Riku K
@ Sir William's Pub21 days ago

4.0
Nitro versio.
Erittäin täyteläinen vaahto.
Tuoksu on paahteinen, mineraalinen, nokinen ja raikas.
Pehmeä, kermainen, nokinen, paahteinen, juotava ja tasapainoinen. Mä tykkään.

BertyM8
4 months ago
4.7
An epic nitro stout, much more flavorable than a guinness.

robbi_386
@ Tektonik Kraft Pivonarva11 months ago

2.7
Eins der besseren dunklen, die ich bisher trank. Sehr angenehme, leckere Kaffeenote in Geruch und Geschmack.
Ich bin kein Fan von dunkel, aber handwerklich ist das gut!
NemoTirhi
@ Tektonik Kraft Pivonarva1 year ago
3.4