
Reviews

Matthieu C
3 months ago

4.2
Une NZ ipa de chez le bas canada. Elle me régale, c'est bien fait

Miika
@ Pien Shop & Bar8 months ago

3.6

Anneli P
1 year ago
3.6

Sir Guru Kabu
@ Musta Kynnys1 year ago

4.2
Omaan makuuni todella hyvä kokonaisuus.
Löytyy kypsää hedelmää, sitrusta, hieman katkerohumalia.
Jälkimaussa on jo reippaammin katkeroita. Pienellä viiveellä pientä hopburniakin.
Kokonaisuutena maukas ja tasapainoinen neipa.