
Reviews

Petteri A
1 month ago
3.3
Radlermaisen sitruunainen. Alkoholittomaksi olueksi kerrankin kivan juotava.

Juuso S
2 months ago
1.0
Ei häävi nolla, saunassa joi, mutta vähäinen maku

Raudsepp M
2 months ago
0.3

Esa J
@ Põhjala Brewery & Tap Room3 months ago

2.4
Fribakausi avattu, niin vähän palauttavaa päälle.
0,44l tölkki Rastal Craft Master Oneen kaadettuna.
Hailakan oranssi ja hitusen samea olut. Niukka valkoinen vaahto.
Tuoksussa metallia ja sitrusta.
Matalat hiilihapot, saisi olla enemmän.
Maussa metallia, sitruunavettä ja vähän simamaista makeutta. Mieto ja mauton on.
Loppumaussa sitruunaa.
Noh, kyllähän tämän juo.

Mikko H
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn4 months ago

3.0
Säbätreenin ja lumihommien päälle palautukseen.
Tässä oli kai idea että oikein auttaisi palautumaan ja nesteyttämään.
Tuoksu on hitusen sitruksinen mutta pohjalla peruslageria,kevyesti peltisenä.
Maultaan ihan kivan raikas juotava. Sitrusta on esillä ,voisi olla enemmänkin toki. Loppu vähän menee tunkkaiseksi, sellainen peltisen oloinen holiton lager jossa hitusen viipyilee sitrus.
Ihan hyvän makuinen ja jos palkkarina toimii nii pitää ostaa toistekin.
Sponk
4 months ago
4.5
Laager facile a boire avec petite note de citron. Pas mal pour une sans alcool

Tuska
@ Sadama Turg5 months ago

3.4
Mieto sitrus Lager. Hyvin uppoo pitsan kanssa

KallioUG
@ Sadama Turg5 months ago

3.4
Sitruunaista holitonta lageria ruokajuomaksi.

Martin L
@ Bière des Halles11 months ago
3.7
Joli kick de citron dans cette sans alcool très bien faite.

Junde
11 months ago
3.1