
Hops:Cascade, Citra, Simcoe
Reviews

Igunator
@ Hoptimaal2 months ago

4.0
Raikkaan sitruksinen dneipa tuntemattomammalta hollantilaispanimolta.
Lasissa jokseenkin samea. Tuoksussa on kirpeää hedelmää ja humalaa, ehkä vähän appelsiinin vivahdetta
Maku on katkeropainotteinen, mutta tuhti runko tasapainottaa. Jälkimaku on lähes täysin sitruksista katkeroa.
Joisin uudestaankin.
Sanna P
3 months ago

4.5
No rai rai! Ihan täydellinen pari tortillalle, on mukava samettinen jälkikaiku, ensi puraisu hedelmäinen, sitruksinen, mangoinen, tosi juissi. Korkea prosentti takaa pehmeyden. Tätä nyt ei voi muuta kuin kehua

Tero M
@ Hoptimaal1 year ago

4.1
Pehmeän hedelmäinen dipaneipa. Maussa mangoa,persikkaa ja sitrushedelmää.