
Reviews

Simpuli
@ K-Citymarket Willa Hyvinkää1 month ago

2.9

Edible
@ Sale Järvensivu Tampere2 months ago

3.1
Omenaa saisi olla vähemmän. Kuitenkin inkivääri, sitruuna ja bitterit tulevat esiin.

Möhkäle
@ Peikkometsä3 months ago

2.6
Ilman omenaa olisi parempi. Inkivääri tulee kuitenkin hyvin päällimmäiseksi, joten toimii!

Miika
@ K-Supermarket Kamppi3 months ago

2.7

Jani R
4 months ago
4.1

Raasa
@ Pumpui4 months ago

4.0
Archenon
4 months ago
3.5

Fetafede
@ S-market Herttoniemi6 months ago

3.5
Pretty good

Toni
@ K-Citymarket Pilkko8 months ago
3.6
Hyvä juoma sekoitus. Inkivääri maistuu hyvin.
0,33 tk
Buzz Lightyear
9 months ago

2.6
Vahvat inkiväärit, jotenkin minä tykkään