
Reviews

FrankBaboon
@ Alko Jumbo4 months ago
1.5
Loukkaus väittää tätä lonkeroksi. Makeaa pinkkiä nestettä
MakeJ
4 months ago
3.1
Vahvasti giniltä ja mehulta maistuva juoma. No tuntuu maussa alkoholikin. Raikasta hiilihappoisena.

Mjuzique
@ Alko Koivukylä5 months ago
3.5
Lienee sopivan erilainen lajissaan

Petri V
@ Alko K-Citymarket Järvenpää5 months ago
3.0
aff3
6 months ago
3.8
Makeahko, mutta ei onneksi liikaa. On hyvä ja helppo tähän vahvuuteen. Napsu giniä lisää niin avot.

Walrus76
@ Alko Koivukylä8 months ago

3.8

Erika L
@ Alko Koivukylä8 months ago

3.6

Tuska
@ Alko Sokos Jyväskylä8 months ago

3.9
Makeaa greippilimsaa. Prkl hyvää näin vahvaksi
Api
8 months ago
3.2

Mic A
9 months ago

4.2
Erittäin hyvä, mehuisa greippilonkero.