
Reviews

Esa J
@ K-Citymarket Ruoholahti3 months ago

3.6
Palaverin aloitusolut.
0,473l tölkki lasiin kaadettuna.
Samea ja oranssiin taittavan keltainen olut. Ei juuri vaahtoa.
Tuoksussa havuja ja greippiä.
Happoja ei juuri ole, liekkö ikä painaa. Suutuntuma on öljyinen.
Maussa tunkkaista ruohoa, havuja ja greippiä. Karamellia, vaaleaa leipää ja olkia. Imelää saippuaista sitruunaa ja ylikypsää mangoa. Pikainen ja havuinen katkero taustalla koko ajan. Makeahko kokonaisuus.
Loppumaussa greippiä ja havuja.
Ikä painaa, mutta ihan kelpo silti. Hintaakin oli vain femma.

Miika
@ Oluthuone Haka9 months ago

3.0

Paukku S
@ Juova Hanahuone10 months ago
3.9

vautere
@ Graali1 year ago

4.1
Nyt on tasapainoinen wc ipa. Erittäin humaloitu mutta ei ollenkaan karvas vaan pehmeän hedelmäinen. Hieno olut.