
Hops:Citra, El Dorado, Motueka
Unfiltered
Reviews

RoadZombie
7 months ago
3.9

Lauruus
@ Juova Hanahuone11 months ago
3.7

Lasse K
@ Oluthuone Haka11 months ago
3.5
Hanasta. Tuoksuu neipalle. Raikas kevyen hedelmäinen neipa. Humalat pääsevät hyvin esiin jälkimaussa. Ihan kelpo kesäjuoma.

Lauri
@ De Bierliefhebber1 year ago

4.4
Syvän ja kevyen oranssisen keltaista ja sameaa. Vähäinen ja pienikuplainen vaahto. Kaunis olut!
Tuoksu runsaan, maukkaan, makean ja tuoreen trooppisen hedelmäinen (mangoa, ananasta, passionhedelmää), mukavan dänkkisen tunkkainen ja vihreän ruohoinen sekä miellyttävän vaalean viljainen.
Maku runsaan, maukkaan, makean ja tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, mangoa, aprikoosia, passionhedelmää), mukavan dänkkisen tunkkainen ja ohuen vihreän ruohoinen, hieman sipulinen, kepeän ja pehmeähkön vaalean maltainen ja viljainen sekä maltillisen humalaisen katkera.
Hyvät, runsahkot ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on yllättävän kepeä, kuivakka ja vähähiilihappoinen.
Maukas, raikas, miellyttävän hedelmäinen ja dänkkinen sekä erittäin mukavasti juotava NEIPA. Oikein hyvä olut ja meni suoraan ikeniin.