
Reviews

En kullas ölresa
@ Trivs4 months ago

3.2

Skrietlili
8 months ago

4.1
En väldigt god DIPA. Fermenterarna levererar än en gång.

Joakim P
10 months ago
4.2

Nalle
@ Andrés bodegan10 months ago

4.5
Underbart 😍
Så gott

Feliciatrex
10 months ago

4.0

Andy
@ Systembolaget E-service / Online10 months ago

4.5
En riktigt smakrik och fyllig imperial.
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online10 months ago

3.6
Tosi hedelmäinen, persikkaa ja jotain muuta. Vähän kuin ylikypsää hedelmää ja suutuntuma on pehmeän kermainen.
JesperS
11 months ago
4.5
Fantastiskt god!

Jesse M
@ Hoptimaal11 months ago

4.8
Oikei. Vielä Fermenterarna ja siksi koska ensimmäinen heidän dipa oli ilmeisesti omien kirjoitukseni mukaan 2022 ja se ei säväyttänyt, mutta mites kolme vuotta harjoitusta on tuottanut tulosta. Parasta Ennen 7/26.
No ainakin on edistystä tapahtunut ja nyt ei vaivaa 2022 väljät suutuntumat. Tuota noin, aika pikanttia aromia iskee heti makunystyröihin persikan, passionin ja sitruunankuoren voimin. Jälkimaussa dänkkiä ja kukkaista fiilistä. Nyt on semmosta, että pojat on saanu raikkauden, hedelmäisyyden ja dänkkisyyden aika pyhäänliittoon.
Kuohkea kermaishavuinen suutuntuma. Mehukas runko.
Ainosasti pari nyasnssia itelle antaisi vitosen. Joku jää suutuntumassa alle. 4,8/5.
Thom974
1 year ago
4.4