
Reviews
Aleksi R
@ Cosmic Comic Cafe2 months ago
3.0
Höppänä
3 months ago
3.8
Maistuu.

janne_vuan
@ Systembolaget Haparanda7 months ago

3.5
Tätä olutta ei näköjään olekaan tullut arvioitua tänne. No hyvä, että tarttui kesäreissulla mukaan.
ULKOASULTAAN olut on tummaa kokiksen ruskeaa ja siihen nousee luonnonvalkoinen vaahto.
TUOKSU on mieto, maltainen ja toffeeinen.
MAKU on kuivan maltainen, kevyen leivontamausteinen ja toffeeinen.
SUUTUNTUMA on keskitäyteläinen ja keskiasteisesti hapotettu.
Hyvä illanvietto-olut. Yllätyksetön, mutta aina niitä ei tarvita.

Cufty S
@ Tesco Latchmore Dr, Southampton7 months ago

4.6
Eha
@ Kerttulin Kievari7 months ago

3.0
Helppo bitter

pivopija
@ Zagreb7 months ago
2.5
očekivala sam više
Carcue
9 months ago
4.2
Roja dulce ligera, buen sabor, sin conti

Cufty S
@ Tesco Latchmore Dr, Southampton9 months ago
4.6
Samohtranem
9 months ago
3.3

Cufty S
@ Tesco Latchmore Dr, Southampton10 months ago
4.6