
Reviews
ozzy
@ SIP Tallinn6 months ago
3.4

Juho K
@ Zinc Craftbeer & Streetfood Festival 202511 months ago

3.8
Tämäkin on todella tasapainoinen ja trooppinen DIPA. Ehkä vähän männynneulaspuolelle menee jälkimaku, mutta ei kuitenkaan kuivaksi tai tunkkaiseksi.

Jukka S
1 year ago
3.4

Lasis
@ Taproom Nurme1 year ago

3.8
Collaboration with Sofia Electric Brewing. Utuinen kuparin väri. Kuohkea vaahto. Tuoksu neulasta. Maku mallasta, hedelmää, kiiviä, neulasta ja humalaa. Hyvä olut.