
Reviews

Skrietlili
4 months ago

4.2
Mycket smak av mango, fyllig, fruktig och riktigt god.
Janne S
5 months ago
4.5

Léandre
@ Bivouac Malté5 months ago

4.8
La je tombe dans ses bras, elle m’accueille tel un nuage, qui me serre avec force, détermination mais bienveillance. J’en avais besoin.
Markku N
6 months ago
3.8

Haerjy
@ Systembolaget7 months ago
4.3
Fryksén I
@ Systembolaget Borlänge7 months ago
4.5
Riktigt jävla god, söt och lättdrucken som fan
Yrjajan
@ Systembolaget Haparanda7 months ago

4.0
No nyt on erikoista olutta. Todella paksua. Mango ja passionhedelmän makuista juomaa. Hieman makeaa ja lopussa kirpeä puraisu. Tämähän on kuitenkin yllättävänkin hyvää. Vois juoda useammankin. Kesällä varmaan maistuu vielä paremmalta.

HooDee
@ Systembolaget E-service / Online7 months ago

4.5
Mangoa, passion hedelmää ja muita trooppisia hedelmiä, pehmeä ja täyteläinen.
Törkeen hyvä.

solstralen3.0
7 months ago
0.4
Joukku
@ Systembolaget Haparanda7 months ago

4.1
Erittäin sakeaa tavaraa kaadettaessa lasiin, sekoitus tölkissä oli annettu ohjeeksi. Tuoksu on todella makea mango voittoinen. Maku on täyteläinen ja paksu. Makeaa hedelmää rutkasti maun puolella myös. Mangoa ja passion hedelmää ainakin. Pehmeyttä on rutkasti.